آرایشی و زیبایی

بهترین هدیه روز پدر و روز مرد

روز پدر

خرید هدیه روز پدر بهترین بهانه است تا از تک مرد زحمت کش زندگیمان که وجودمان را مدیونش هستیم کمال قدردانی و تشکر را داشته باشیم. پدر نماد از خودگذشتگی، ایثار، مهربانی و عشق است و مقام و منزلت والایی نزد پروردگار دارد.

درست است هیچ هدیه ای نمیتواند محبت های این بزرگ مردان را جبران کند اما یک عطر خوشبو میتواند برای آنها یک خاطره خوش و یک یادبود ابدی باشد. همه مردان از بوی خوش و رایحه خوب لذت می‌برند پس چه هدیه ای بهتر ازعطر و ادکلن!؟

در این بین به شما عزیزان جهت خرید عطری ایده آل یاری خواهیم رساند و مجموعه ای از بهترین عطرهای مردانه را خدمت شما سروران معرفی خواهیم کرد.

۱. کرید اونتوس

کرید اونتوس محصولی استثنائی و خارق العاده و فوق العاده ماندگار با پخش بوی منحصر بفرد و رایحه ای کاملا شیک و ماندگار و کلاسیک مخصوص آقایان جوان و میانسال می باشد که توسط برند سلطنتی کرید در سال ۲۰۱۱ به همگان معرفی شد.

کرید اونتوس

۲. بلو شنل

ادکلن مردانه بلو شنل یکی از بهترین و شیک‌ترین عطرهای برند محبوب و معروف شنل است که حتی آقایان سخت سلیقه هم از رایحه آن لذت می‌برند و می‌توان برای استفاده روزمره از آن استفاده کرد.

بلو شنل

۳. دیور ساواج

عطر دیور ساواج از برند بسیار معروف کریستین دیور می باشد که در سپتامبر ۲۰۱۵ وارد بازار جهانی شد . این ادکلن مردانه رایحه ای بسیار خاص ، چوبی ، مرکباتی و شرقی داشته که مورد استقبال بسیاری از مشتریان این برند قرار گرفت .

۴. بولگاری آکوا

ادکلن مردانه بولگاری اکوا  بدون شک یکی از محبوبترین و به یاد ماندنی ترین محصولات دنیای عطر و ادکلن است. بوی لطیف و جذاب آن به ادکلن‌های خنک اعتبار تازه‌ای بخشید

بولگاری اکوا

۵ .لالیک انکر نویر(لالیک مشکی)

شخصیت ادکلن لالیک مشکی همیشه جاودان بوده و برای عاشقانش اصالت همیشگی به جای گذاشته است . این محصول مردانه در سال ۲۰۰۶ روانه بازار شد. طراحی شیشه ساده اما زیباستلالیک مشکیلالیک مشکی انکر نویر۶ .بلک افغان

درون بطری عطر مایع سیاه رنگی قرار گرفته است که نمادی از بهترین کیفیت گیاه حشیش می باشد. این ادکلن مردانه باعث ایجاد خوشی های موقتی می شود و همچنین جذاب و هوس انگیز است. به همین دلیل جزو بهترین ادکلن مردانه است.

ناسوماتو بلک افغان (افگانو)

۷. ایفوریا من اینتنس

عطر  مردانه کلوین کلین ایفوریا اینتنس بر مبنای حس آزادی خواهی ، از برند کالوین کلین در سال ۲۰۰۸ طراحی شد؛ کاملا رایحه ای شرقی دارد و هارمونی عجیب این ایفوریا اینتنس از ادویه ها و چوب های معطر میباشد

کلوین کلاین ایفوریا من

۸ .تق هرمس

ادکلن مردانه تق هرمس، با رایحه ای تند و تلخ ، همچنین سبکی چوبی روانه ی بازار شد . این عطر بهترین انتخاب برای فصل بهار و پاییز می باشد . تق د هرمس برای آقایان مدرن و شهری به منظور خلاصی از شلوغی و ازدحام شهری ساخته شده است.

تق هرمس

۹. 212 من

عطر کارولیناهررا ۲۱۲ من‌ مختص مردان به روز و جوانی است که خواهان انرژی زیادی برای زندگی کردن در یک شهر بزرگ هستند . این رایحه در دسته ی گروه بویایی رایحه های جنگلی و چوبی معطر طبقه بندی میگردد . بوی چوب، استرس و اضطراب را از شما دور کرده و آرامش و تعادل روحی را جایگزین آن می‌کند.

کارولینا هررا ۲۱۲ من‌

۱۰. کاپیتان بلک

بعضی از رایحه‌ها برای ما خاطره‌انگیز بوده و به اصطلاح رایج، نوستالوژیک هستند. ادو پرفیوم « کاپیتان بلک » از آن دسته عطرهایی است که با استشمام بوی آن، با سرعتی فوق‌العاده شما را جذب خودش می‌کند.

کاپتان بلک رویالسکی

ممنون از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. در صورت تمایل میتوانید هر کدام از عطرهای فوق را از سایت عطر شیک تهیه و برای هدیه روز مرد خیلی سریع دریافت نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید