آرایشی و زیبایی

معرفی 7 عطر با ماندگاری بالا ولی ارزان

عطر با ماندگاری بالا

ما در این جا می خواهیم به معرفی 7 عطر ارزان با ماندگاری بالا بپردازیم، زیرا امروزه خرید عطر و ادکلنی که از هر لحاظ مناسب و دلخواه باشد، جزء دغدغه های مهم هر کسی است.

همان طور که می دانید وجود عطر و ادکلن همچون وجود لباس در تن برای هر کسی واجب است، به طوری که فرقی ندارد در چه شغل و جایگاهی هستید باید حتماً خرید عطر و ادکلن را جزء خرید های روتین خود قرار دهید.

استفاده از عطر و ادکلن نه تنها منجر به وجود حس خوب در خود و اطرافیان می شود، بلکه بخشی از شخصیت هر کسی است؛ به نحوی که حتی می توان نوع شخصیت افراد را تا حدودی با تشخیص نوع عطر آن ها حدس زد.

بنابراین بهتر است برویم سر اصل مطلب و درباره ی دغدغه ی مهمی که افراد در راستای خرید ادکلن و خرید عطر با آن دست و پنجه نرم می کنند، صحبت کنیم.

خرید ادکلن و عطر به علت تنوع بالای برند ها و پیدایش نمونه های غیر اورجینال، کار انتخاب و تشخیص را برای متقاضیان سخت کرده است.

حتماً تا به حال شده برای خرید این محصول وارد مغازه ای شوید و خرید رضایتمندی داشته باشید، در حالی که بعداً از انتخاب خود پشیمان شده اید. بزرگ ترین دلیل این اتفاق ناآگاهی شما نسبت به انواع عطر ها و خرید از مراجع نا معتبر است.

به همین دلیل ما در ادامه ابتدا به معرفی ۷عطر ارزان با ماندگاری بالا پرداخته و سپس از شما می خواهیم خرید خود را در مرجع معتبر و تضمین شده ای تجربه کنید، مرجعی که درجه یک و تمام عیار است.

فراگرنس ورد اونیرو

فراگرنس اونیرو عطری خنک با ماندگاری بالا

شرکت فرگرانس ورد در سال ۲۰۱۶ یکی ازمحصولات خود به نام ادکلن فرگرانس اونیرو را تولید، معرفی و به بازار ارائه داد.

این شرکت که یک برند اماراتی می باشد، مدل اونیرو را مخصوص آقایانی که در زندگی به دنبال اهداف خود می روند، تولید کرده است، زیرا استفاده از آن اعتماد به نفس آقایان را چند برابر می کند. ادکلن فرگرانس ورد اونیرو روح جوانی، آزادی و عشق را با تمام وجود به روح انسان پیوند میزند.

رایحه ی این عطرمردانه نه تنها بسیار گیرا و دلپذیر است بلکه از خصوصیات اغواکننده ای هم برخوردار می باشد که ناشی از رایحه ی قدرتمند آن است.

عطرِ بی نظیر فرگرانس اونیرو رایحه ای خنک و تند دارد و برای استفاده در تمامی فصول به ویژه بهار و تابستان پیشنهاد می شود.

این عطرمردانه از گروه بویائی گیاهان معطر و مرکبات می باشد. وقتی فرگرانس اونیرو را اسپری می کنید، ابتدا (نت اولیه) متوجه بوی پرتقال ماندارین، گریپ فروت و آب دریا می شوید، استشمام این ترکیب انرژی مثبت و هیجان فوق العاده ای را ایجاد می کند.

سپس نت های میانی جای نت های اولیه را می گیرند، که از گل یاسمن و برگ بو ساخته شده اند. این ترکیب علاوه بر هیجان و شادی، انرژی و آرامش درونی را هم منتقل می کند.

در ادامه نت های اصلی به استقبال آمده و جای نت های میانی را می گیرند. نت های اصلی از عنبر، گیاه پاتچولی، خزه اوک موس، چوب گایاک و نعناع هندی تشکیل شده اند. در کل ترکیب این نت ها اعتماد به نفس را بالا برده و آرامشی می دهند که باعث شده، آقایان آماده پرش به سمت هدفشان شوند.

فراگرنس ورد اونتوس

فرگرانس اونتوس نویر انتخابی درجه یک برای خوش سلیقه ها

اگر جزء خوش سلیقه هایی هستید که با رایحه های تلخ و شیرین ارتباط برقرار می کنید، فرگانس اونتوس نویر از جمله بهترین انتخاب ها برایتان محسوب می شود. اونتوس نویر عطر با ماندگاری بالا است و جزو بهترین عطرهای شرکت فراگرنس ورد میباشد.

از جمله ویژگی های بارز این رایحه ی مردانه، ماندگاری بسیار بالا و پخش بوی استثنائی و طبع خنک است. بوی فرگانس اونتوس نویر حاصل ترکیب نوت هایی از آناناس، ترنج، سیب، مویز، گل های رز و یاس، نعناع هندی و پر رنگ تر از همه رایحه ی عنبر، گلسنگ، مشک و وانیل است.

 

آرامش را با فراگرنس اینتنس وود تجربه کنید

فراگرنس ورد اینتنس وود

ادکلن فراگرنس اینتنس وود رایحه ای تلخ و گرم، ناشی از نت های ادویه، چوب، اسموکی، خاک، زمین و اقیانوس دارد.

از آن جا که بوی این عطرمردانه تقریبا شدید و تلخ است، برای استفاده در آب و هوای سرد گزینه ی بسیار خوبی می باشد. جالب این جاست بدانید بوی فرگانس اینتنس وود هنگام شب دوبرابرِ حالت عادی است.

این عطر با رایحه تلخ و گرمش شما را به سمت آرامشی بی پایان سوق می دهد و می توانید آرامش جذابی را با آن تجربه کنید. گقتنی است جنس بدنه این عطر از شیشه بوده و در آن از طراحی خاصی استفاده شده است، به طوری که طراحی شگفت انگیز آن به میز آرایش شما زیبایی خاصی می بخشد.

نا گفته نماند نت ابتدایی فرگانس اینتنس وود شامل گل بنفشه، عود و نت های آبی است. نت میانی نیز حاصل از چوب صندل، چوب صدر و علف وتیور می باشد. در آخر هم خزه، مشک و کهربا نت های اصلی و پایه ای هستند که فرگانس اینتنس وود را جزء جذاب ترین عطر های پیشنهادی کرده اند.

رصاصی کاترین

رصاصی کاترین انتخاب جذاب ترین سلایق

رصاصی کاترین همیشه مورد پسند

جذاب ترین سلایق است و از نت های با طراوتی تشکیل می شود. با استشمام این عطرزنانه مجموعه ای از نت های سبز، آلدهید، گالبانیوم، سنبل آبی، لیمو و ترنج را در اولین مرحله متوجه خواهید شد.

بخش اصلی که شامل نت های پایه می شود و اصلی ترین رایحه ی رصاصی کاترین را تشکیل می دهد، متعلق به ترکیبی از گل های یاس، رز، سوسن و زنبق است که بعد از آن ها متوجه بوی مشک و خزه، سدر و چوب صندل  خواهید شد.

 

امپر چیفون ‌‌

عطر ادکلن امپر چیفون

عطرزنانه امپر چیفون یکی از خوشبوترین  و پرفروش ترین عطرهای زنانه است که برای روزهای بل

ند بهاری و تابستانی بسیار مناسب می باشد. رایحه گل میوه ای این عطر، شادی و آرامش را برایتان به ارمغان آورده و ماندگاری بسیار بالای آن شما را شگفت زده خواهد کرد.

زمانی که عطر شیفون را بر روی نبض و سایر نقاط پالس دار بدن اسپری می کنید متوجه نت اولیه آن که مخلوطی از بوی پرتقال ماندارین و نارنج است، می شوید.

پس از گذشت مدتی کوتاه نت میانی که ترکیبی از روایح گل های یاسمن ،زنبق و رز است به همراه عطر چوب صندل آغاز می شود و احساس شیرینی و خنکی خاصی را تولید می کند .در نهایت با تغییر نت های میانی و گذر به نت پایانی، بوی وانیل و مشک سفید جایگزین عطر گل های نت میانی می شوند که این ترکیبات باعث شده چیفون عطری با ماندگاری بالا باشد.

پچولی بای بلونا

پچولی با بلونا رایحه دلنشین از شکلات

حالا در این جا می رسیم به معرفی یکی دیگر از عطر های ارزان و در عین حال با ماندگاری بالا که از محبوبیت چشمگیری  برخوردار است. عطرزنانه ی پچولی با بلونا از رایحه ای تلخ، گرم و خوراکی برخوردار است.

اگر شما هم از استشمام بوی دلنشین شکلات لذت می برید، پچولی با بلونا را به شدت پیشنهاد می کنیم، چرا که با بوییدن این عطرزنانه علاوه بر نت های جذابی چون نت گل پرتقال آفریقایی، ترنج، نارنگی، گل تاهیتی، گل پونه و یاس، گیاه پاتچولی، مشک و خزه ی اوکموس تا حد زیادی متوجه نت جذاب شکلات خواهید شد.

خرید عطر و ادکلن را با عطر شیک تجربه کنید

حالا که با ۷عطر ارزان و باکیفیت آشنا شدید، مسئله اصلی انتخاب یک مرجع خرید معتبر و قابل اطمینان است. به همین دلیل لازم است عطر شیک که تمام برند های معرفی شده را با قیمت های به مراتب ارزانتر و در بهترین شرایط، ارائه می کند توصیه کنیم.

اگر خرید ادکلن و عطر را با عطر شیک تجربه کنید، بدون شک نه تنها از این اقدام خود کاملاً راضی خواهید بود بلکه مطمئناً وارد لیست مشتری های دائمی می شوید.

در آخر گفتنی است فروشگاه ما علاوه بر برندهای بالا، انواع برند های عطرزنانه و عطرمردانه را ضمن معرفی کامل مشخصات هر کدام، به متقاضیان ارائه میدهد.

1 دیدگاه در “معرفی 7 عطر با ماندگاری بالا ولی ارزان

  1. سمیرا اسمانی گفت:

    مطالب ساده ولی کاربردی بود

دیدگاهتان را بنویسید