آرایشی و زیبایی

راهنمای خرید عطر

راهنمای خرید عطر

راهنمای خرید عطر

خرید عطر را می توان از لذت بخش ترین بخش های زندگی هر کسی دانست. خریدی که نه تنها سلیقه ی افراد در آن دخیل است بلکه عوامل دیگری چون جنسیت، عواطف، روحیه، احساس و ..‌. نیز در انتخاب آن موثر هستند.

ما در متن زیر پیرامون موضوعاتی صحبت کردیم که انتخاب را برای همه ی خریداران آسان می کند. به نحوی که اگر تا انتها همراه ما باشید می توانید نه فقط برای خود بلکه برای هر کس دیگری، مناسب ترین عطر ها را انتخاب کرده و بخرید.

آشنایی با متداول ترین رایحه های عطر مردانه و زنانه

به طور کلی عطر‌ ها به چهار رایحه اصلی تقسیم می‌ شوند؛ پس باید تصمیم بگیرید که چه رایحه‌ ای را بیشتر دوست دارید.

اگر در حال خرید عطر برای فرد دیگری هستید، عطر‌ هایی که همیشه استفاده می‌ کند را بررسی کنید تا رایحه مورد نظر او را دریابید.

در قسمت پایین شما را با این چهار رایحه آشنا کرده ایم، چرا که با آگاهی از آن ها انتخاب به مراتب راحت تری خواهید داشت:

  • عطر ‌هایی با رایحه شیرین که اکثرا بوی گل ‌هایی مثل گل رز، اسطوخودوس، میخک و بهار نارنج را دارند. یکی از رایحه‌ های اصلی هستند. این رایحه‌ ها اکثرا زنانه بوده و مورد استفاده خانم ‌ها می باشند. پس اگر قصد خرید عطر زنانه را دارید بهتر است سراغ این دست رایحه ها رفته و انتخاب کنید.
  • به عنوان مورد بعدی گفتنی است عطر هایی که از میوه ها استخراج می شوند هم جزء همه پسند ترین رایحه ها می باشند. پرتقال، گریپ فروت و لیمو ترش رایج ترین تُن هایی هستند که برای تولید عطر مورد استفاده قرار می گیرند. اما بد نیست بدانید میوه های دیگری چون هلو، زردآلو و سیب هم در تن سازی برای عطر استفاده می شوند.
  • عطر‌ های تند آسیایی یا شرقی نیز حاوی اسانس ‌های ادویه جات و ترشی جاتی مثل دارچین هستند.
  • عطر‌ های چوب یا طبیعی نیز از دیگر رایحه‌ های عطر‌ ها هستند که بویی شبیه به بوی طبیعت، درخت یا جنگل دارند.

خرید عطر زنانه

راهنمای خرید عطر زنانه و مردانه بر اساس سن و فصل

در انتخاب عطر عوامل پر تعددی موثر هستند که سن و فصل را می توان جزء دو مورد از مهم ترین ها معرفی کرد.

برای راهنمایی شما به جهت خرید عطر زنانه و خرید عطر مردانه بر اساس سن و فصل در ادامه هر یک را به صورت جدا توضیح داده ایم:

  • راهنمای خرید عطر مردانه و زنانه بر اساس سن:
  • افراد در هر سنی به اقتضاء دغدغه ها و روحیاتی که دارند جذب رایحه هایِ متفاوت می شوند. از این رو هنگام خرید عطر به عنوان هدیه لازم است حتما سن فرد مربوطه را بگویید تا فروشنده گزینه های مناسبی پیشنهاد دهد.
  • راهنمای خرید عطر زنانه و مردانه بر اساس فصل:
  • دلیل انتخاب عطری خاص برای هر فصل، این است که فصول متفاوت، احساسات متنوع و گاهاً متضادی را القا می ‌کنند. چنان که عطر مناسب فصل بهار، در تابستان چندان دلپذیر نیست و روایح پاییزی در بهار ابداً هیجان ‌انگیز نیستند.در نتیجه لازم است بدانید عطر شکوفه ها مخصوص فصل بهار، رایجه ی با طراوت و خنکی چون عطر دریا و … مخصوص فصل تابستان، رایحه هایی مثل بوی وانیل، چوب خشک و … برای فصل پاییز و در نهایت برای فصل زمستان بو هایی مناسب است که گرما و حرارت را القا می کنند.

البته جدا از تمام نکاتی که در راهنمای خرید عطر گفتیم، لازم است بدانید نوع سلیقه ی افراد بیشترین تاثیر را در انتخاب دارد. به نوعی که این عاملِ موثر در مقایسه با عوامل دیگر، درصد زیادی را به خود اختصاص داده است.

خرید عطر مردانه

خرید عطر اصل و در عین حال مقرون به صرفه!

در زمینه خرید عطر مهم ترین دغدغه ای که افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند، یافتن راهی برای خرید عطر اصل و در عین حال ارزان و مقرون به صرفه است.

نکته ی مهمی که در خرید این محصول باید بدانید این است که هر عطر ارزانی را نباید بخرید و به بیانی ساده تر کیفیت را فدای قیمت نکنید.

برای خرید عطر ارزان و اصل باید حتماً از مرجعی بهره مند شوید که قابل اطمینان است. پیرو این موضوع از آن جا که در زمینه ی خرید عطر ارزان و اصل مراجع معتبر زیادی وجود ندارد. لازم است وب سایت خودمان را پیشنهاد دهیم تا با خیالی راحت و اطمینان به خرید عطر اصل و در عین حال مقرون به صرفه بپردازید.

در فروشگاه عطر شیک شما میتوانید به راحتی با هر نوع سلیقه و بودجه ای اقدام به انتخاب و خرید عطر مورد علاقه خود نمائید. در طول پروسه انتخاب و خرید کارشناسان ما در کنار شما هستند و به صورت آنلاین آماده مشاوره و راهنمایی شما عزیزان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید